2012. november 24., szombat

2.Kritika

Vikii és Dórii 
Blogja : http://directioners-page.blogspot.hu/

Kinézet : Nagyon tetszik a stílusa.Rögtön a fejlécet látni meg (legalább is nálam), ami nekem irtóra bejön.Ez a kép eszméletlen!Nagyon jól összehangoltátok a különböző felületeket.Szépen illik minden, mindenhez.Régóta követlek titeket és olvasom a blogotokat, és ugye eddig más volt.Az is tetszett, de ez viszont elképesztő!Fantasztikus a harmónia.Jó érzéketek van ehhez.

Írás típus : A legelső dolog amit megfigyelek egy blogban az a helyesírás.Vannak részek ahol kicsit félre íródott a szó.De blog íróként tudom, hogy milyen nehéz új részt hozni folyton és gyorsan.Gondolom, hogy emiatt.Annyira igazán nem is tűnik fel, de látni.Kedvelem azt, hogy nektek egyéni az írás formátok.Arra gondolok, hogy például a párbeszédek, vagy az időváltozás.Szerintem ne változtassatok ezen a stíluson.

Képek(ha van) : Imádom a képeiteket!Imádtam, imádom és imádni fogom!Tökéletes fotókat találtok a részekhez.Tudjátok hova kell beilleszteni és a mérete is pont jó.Az elején már írtam, hogy a fejléc képetek nekem nagyon bejön, de minden más kép is.Az összeset szeretem.Csak mostanában kevesebb van.Remélem, hogy ez csak egy időszak.

Elrendezés : Egyszerű, de nagyszerű.Engem leginkább az érdekel, hogy hogy lehet oldalakat csinálni a Főoldal mellé?!Én ehhez béna vagyok...Szóval akkor, tovább.Csak annyi modulotok van amennyi kell.Látogatók, kedvenc blogok stb...

Történet kinézete : Egyikőtök ezt a rész a másikotok meg azt.Tetszik az, hogy összehangoltan írtok.Mindketten olyan formával ír, mint a másik.Így nyomon követhető az egész és nem zavarodik bele az olvasó.Írjatok továbbra is így!

Maga a történet : 2 lány, akiknek egy koncert miatt felfordult az egész életük.Imádom, zseniális!Szeretem, hogy élethűek vagytok.Szeretem, hogy mindig van benn valami izgalom.Viták, verekedés, elrablás stb...
Mondjuk én kifejezetten vidám típusú vagyok.De csak olvasás téren.Én csak annyit egy kis boldogságot hanyagolok.Mert (de csak szerintem) rengeteg a fejlemény.Mindig történik valami.Ami persze nem rossz, de már rég volt egy kis nyugodt rész.De ez csak az én véleményem.A többi olvasótok biztos imádja ezt.Én is imádom.Nem kell félre érteni.Csak egy kis boldogság már hiányzik.De ti tudjátok!

1 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Köszönjük a Kritikát! :) először is Igyekszünk változtatni azon ami rossz..és megpróbáltuk kijavítani a lehető legtöbb helyesírási hibát :)
    másodszor: :) köszönjük, hogy tetszik a külső, köszönjük hogy olvasod :D
    harmadszor: amit írtál..boldog részek....azt gondoltuk mi is...csak egyenlőre..összejött minden..és megpróbáljuk..lezavarni azokat....de mostmár igyekszünk minnél több jót írni a történetbe :D
    ja és utólag..a képek...azért nem rakunk fel..mert...sajnos..nem engedi a blogger..be tudjuk rakni a képet..csak nem tudjuk a helyzetét változtatni..tehát..beszúrjuk, és a cím mellé tudjuk csak rakin..ami eléggé rosszul néz ki....ezért nem is próbálkozunk....igyekszünk megoldani..de egyenlőre semmi :DDD
    Vikii Dórii :)

    VálaszTörlés