2012. december 1., szombat

3.Kritika


Kinézet : A stílus tetszik.Nagyon jól összehangoltad a hátteret a kinézettel.A fejléc tök jó, de nem illik a blog összhangjához.A háttér világos színekből van és a hátlap pedig fehér.Ezért nem igazán tartozik össze ez a fekete-fehéres kép.

Írás típus : Szerintem egy sötétebb színnel változtathatnál a történet írásán.Ne legyen szürke.Egy részt, mert olyan egyhangú, más részt pedig nem passzol az egészhez.A típus viszont tökéletes!

Képek(ha van) : A szereplőknél a képek, szuperek.De lehet, hogy te akarod így, de lehet csak elfelejtetted de Zayn hol mászkál?Vagy direkt van kihagyva?Ha igen akkor bocsi!Amúgy a részekben való fotók, szerintem tök jók!Hitelesítik a fejezetet, könnyedebben ellehet képzelni a dolgokat.

Elrendezés : Egyszerű.Egy kezdő blognak tökéletes.De szerintem tehetnél fel pár modult.Például : rendszeres olvasókat vagy a blog statisztikáját.

Történet kinézete : Nem nagyon tudok erről mit írni.Tetszik a stílusa, tetszik az összhangja, tetszik, hogy nincs elsietve, összedobva.Látni lehet, hogy odafigyelsz arra amit írsz.Nincsenek zagyvaságok.Minden érhető.

Maga a történet : Imádom!Szeretem az alapot, szeretem az egészet.Megfogott az eleje a történetnek.Arra sugallt, hogy "Olvass el!Olvass el!", így is tettem.Tele van fordulatokkal, és nagyon jó, hogy nem sieted el.A legtöbb blognak (köztük az enyémnek is) az a problémája, hogy annyira akarja, hogy érdekes és izgalmas legyen, hogy elsietett lesz.De nálad nem.Szépen lassan haladva előre, de így is elképesztő és csodálatos!Érdekes.Nekem nagyon tetszik!Abba ne hagyd!

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Először is nagyon szépen köszönöm, hogy foglalkoztál az oldallal és vetted a fáradságot, hogy elolvasd. Örülök, hogy felhívtad a figyelmem Zayn hiányára. Utólag szégyenlem is magam, hogy valami csoda folytán kihagytam őt, de a problémát egyből orvosoltam. Igyekezni fogok változtatni azokon a dolgokat, amiket itt írtál. Örülök neki, hogy a történettel szemben pozitív visszajelzést írtál :) Még egyszer köszönöm a kritikádat :D
    Amber

    VálaszTörlés